משחקי האגודה מציעים לילדים דרך מהנה לעסוק בלימוד שפה. לא רק שהם עוזרים לפתח כישורי שפה פתוחים, אלא הם גם משפרים תהליכי זיכרון וחשיבה.

משחקי אסוציאציה קלים ללמידה וניתן ליהנות מהם על ידי תלמידים בכל הגילאים. יתר על כן, הם משמשים כאמצעי מצוין לילדים לתרגל מילות אוצר מילים.

מהו משחק אסוציאציה?

משחק אסוציאציה הוא פעילות אימון מוח מהנה שתחדד את כישורי החשיבה שלך ותרחיב את בסיס הידע שלך. אתה יכול לשחק את זה לבד או עם חברים, מה שהופך אותו לדרך מושלמת לבלות קצת זמן איכות בכיף!

משחקי שיוך מילים הם דרך מצוינת ללמוד מילים חדשות ולהרחיב את אוצר המילים שלך. יתר על כן, הם מעודדים יצירתיות ודמיון על ידי מתיחת שניהם.

משחקי שיוך מילים מגיעים במגוון צורות, שכל אחת מהן מותאמת לצרכים ולהעדפות האישיות שלך. חלקם קלים לשחק בעוד שאחרים דורשים יותר מחשבה ואסטרטגיה; עם זאת, כולם חולקים מטרה משותפת אחת: תרגול אוצר מילים ויצירת קשרים בין מילים.

משחק אסוציאציה פופולרי נוסף כולל מילה סודית. זה מעודד את התלמידים לנצל את הידע שלהם במילים כדי לנסות ולנחש מהו הביטוי הסודי.

כל תלמיד אשר מנחש נכון את המילה הסודית מרוויח נקודה אחת, והם יכולים להגדיל את הציון שלהם על ידי מקבל תלמידים אחרים לנחש את זה יותר מדי.

משחק אסוציאציות מילים זה הוא פעילות מעולה בכיתה והרבה כיף לך ולתלמידים שלך. זה פשוט להגדיר וניתן לשחק עם נושאים שונים.

כיצד משחקים במשחק אסוציאציה?

משחקי עמותת מילים מציעים לתלמידים דרך מהנה ואינטראקטיבית ללמוד אוצר מילים חדש. בנוסף, הם יכולים להיות מנוצלים כפרקטיקה עבור מיומנויות זיכרון וזיכרון.

בהתאם לגיל הילדים שלך, אתה יכול לשחק את המשחק הזה במעגל או לחלק את הכיתה לצוותים. בסיבוב הראשוני, תנו לתלמידים לעמוד במעגל ולבקש מהם לבחור מילה באקראי.

לאחר שנבחרה מילה, על התלמיד הבא במעגל לומר את המילה המשויכת לה. אם מישהו לוקח יותר מדי זמן או אומר משהו שלא שייך לקטגוריה הזו, הוא מחוץ למשחק וחייב לעזוב.

המשחק הזה הוא אידיאלי עבור תלמידים צעירים אשר עשויים להרגיש ביישן שיתוף דעותיהם. אתה יכול להגדיל את האתגר על ידי הגבלת הזמן של כל תלמיד לחשוב על מילה, או לתת להם כדור לעבור בזמן שהם משחקים!

מטרת המשחק היא לחבר מילים או תמונות בצורה דמיונית. למרות שזה עשוי להיות מאתגר בהתחלה, תן לזה קצת מאמץ ובסופו של דבר המוח שלך יתחיל לעבוד בדרכו הייחודית והרעיונות יגיעו בקלות.

איך מכינים משחק אסוציאציה?

משחקי שיוך מילים הם דרך מצוינת לעודד את התלמידים שלך ליצור קשרים בין מילים. לא רק שהם יכולים לעזור להם להשיג אוצר מילים חדש, אלא שהם גם נהדרים להזרמת המיצים היצירתיים שלהם!

ניתן ליהנות ממשחק זה עם קבוצת ילדים או כפעילות פרטנית. התחל על ידי מתן כל ילד מילה ולבקש מהם לקשר את המילה עם תמונה או אובייקט שהם מכירים.

עוד דרך מרתקת לשחק את המשחק הזה היא על ידי מתן הכיתה שלך עם רשימה של מילות מפתח וקטגוריות. לדוגמה, אתה יכול לתת להם רשימה של שמות החג ולבקש מהם לבוא עם מילים שעולות על הדעת כאשר אתה מזכיר כל אחד.

אתה יכול גם לספק להם רשימה של מילות אוצר מילים מפתח ולבקש מהם לשייך את המילים האלה לתמונות. פעילות זו יכולה להיות מהנה למדי עבור לומדים צעירים יותר שאולי לא מכירים כמה מונחים נפוצים באנגלית.

עוד משחק אסוציאציה פשוטה המילה היא לאסוף את כולם במעגל ולבקש מכל תלמיד לומר מילה שעולה על הדעת כאשר הם רואים אובייקט. ואז בקש מהם להסתובב במעגל, לומר את מילת המחשבה שלהם כשהם רואים כל אובייקט עוקב.

פרטים נוספים בלינק המצורף: krutoy